Päijät-Hämeen perinteiset pilkkikilpailut 19.2.2011

Julkinen alue. Tietoa ja kuvia tapahtumista sekä autoista.
Avatar
Alis
Ylläpitäjä
Viestit: 926
Liittynyt: Ma 4.5.2009 18:18
Paikkakunta: OLA / Lahti
Viesti:

Re: Päijät-Hämeen perinteiset pilkkikilpailut 19.2.2011

Viesti Kirjoittaja Alis » Pe 18.2.2011 21:03

Rauti kirjoitti:Tulkaahan kaikki huomenna reippaana ja hyvin pukeutuneena paikalle!!
Joo, olen juuri silittämässä puvunhousuja. Valitsin huomiseksi myös paidan väriin sointuvan kravatin!

Avatar
Rauti
Viestit: 1103
Liittynyt: Ma 4.5.2009 14:16
Paikkakunta: Hollola

Re: Päijät-Hämeen perinteiset pilkkikilpailut 19.2.2011

Viesti Kirjoittaja Rauti » La 19.2.2011 19:19

no niin kisat saatiin päätökseen ja saatiin kalaakin tällä kertaa ees vähäsen...voittajilla eli mulla ja Kallella oli molemmilla 18 kalaa mut mun oli sen verta isompia et mut valittiin saaliin kannalta voittajaksi.

Isoimman kalan palkinto tuli myös mulle ja pienin kala meni Kallelle. Palkintoja tuli kivasti ja arpajaisissa moni sai myös kivoja tuliaisia kotiin vietäväksi.

Kisat meni hyvin ja jäällä oli tosi hyvä keli pakkasesta huolimatta ja oli yllättävän lämmin auringossa...ja teltassa oli oikein mukavan lämmintä ja makkara maistui! Kiitoksia kaikille osallistuneille!!

tämä viesti lähti vasta 19:19 ja on aika kohtuu kova känni päällä moi

Avatar
Alis
Ylläpitäjä
Viestit: 926
Liittynyt: Ma 4.5.2009 18:18
Paikkakunta: OLA / Lahti
Viesti:

Re: Päijät-Hämeen perinteiset pilkkikilpailut 19.2.2011

Viesti Kirjoittaja Alis » La 19.2.2011 20:03

Kiitos myös omasta puolestani järjestäjille ja palkintojen sponssaajille. Vellu järkkäsi jälleen hyvät puitteet, eikä pilkkijöitä paleltanut (ainakaan syödessä hernekeittoa ja makkaraa lämpimässä teltassa :wink: ).

Mukavaa oli. Kävin siis tänään toista kertaa eläessäni pilkillä. Tänä vuonna olimme Raisan kanssa panostaneet varusteisiin, eikä euroakaan mennyt hukkaan! Panin merkille, että olimme tällä kertaa ainoat, jotka olivat liikkeellä ilmajäähdytteisellä Volkkarilla.


Kuva
Viluiset pojat täräyttivät notskin tulille.

Kuva
Meillä joillain oli niin lämmin, ettei tarvittu edes hanskoja.

Kuva
Ei pohjan poikia palele, sillä nuotio lämmittää...

Kuva
Kalle ja Seppo R. lähtivät ammattilaisten elkein kauas horisonttiin meidän muiden jäädessä kohtuullisemman kävelymatkan päähän.

Kuva
Porukkaan kuului myös naisia: Raisa, joka osallistui itse myös kilpailuun, sekä hyvästä VW-seurasta nauttinut Anne K.

Vastaa Viestiin