Talven tapaamiset
Talven tapaamiset
Tänään pähkäiltiin talven miittipaikkoja, tavataan kuitenkin 2 viikon välein... Piipahdin telakan pihassa niin se on maanantaisin klo 20 asti auki, joten talvikauden aloitusaika vois pimeydenkin vuoksi olla klo 18 niin ehdittäis sinne. Tai sitten jatketaan edelleen Neste taukotuulessa, hyvä paikka se on sekin. Ja ravintelit sai vähän karsastusta, mieluummin huoltsikka/kahvila kuin räkälä!
Mutta seuraava kerta vielä normisti lokkiin ja sieltä nokkiin...
Mutta seuraava kerta vielä normisti lokkiin ja sieltä nokkiin...
Jeppis jee... Mehän ei mun punaisen tornadon kanssa olla päästy paikalle nyt pariin viime kertaan koska näin syksy aikaan on alkanut erään toisenkin yhdistyksen maanantai kokoukset ja ne nyt sitten tietysti sattuu aina niille maanantaille kun olisi volkkarikerhokin... Meinaan kahden viikon päästä jättää sen kyllä väliin ja ilmestyä lokin suoralle, mutta sitten asiaan ilmeneekin ongelma... :S Olen yleensä kansalaisopiston kurssilla puoli seitsemään asti joten sikäli mikäli sitten aina liityn porukan seuraan niin tulen vasta puoli seitsemän ja seitsemän välillä telakalle... Useimmiten aiemmasta kellon ajasta on siis hyötyä muttei minun tapauksessani
niin ja näähän on Jerelle tärkeitä tapaamisia ku kerrankin se on ihan samanlainen ku muut eikä mitenkää erilainen ku tulee vesivehkeillä. Meitä muita ajatellen se oiskin ihan hyvä et mennää puol tuntia ennen Jereä niin muidenkin ääni kuuluu paremmin...!! haha läppä älä jere sit suutu =)
Mulle käy kanssa tuo 18 ja telakalla ihan fine. hyvä ja halpa kahvi. pitsat ihan mahtavia. Ite ainaa pääsee töistä 17 aikoihin niin ollu sellanen hölmö hyppytunti aina siinä välissä...nyt toki tuun ite paljon pidemmältä kun ennen mutta mikäs siinä ku on 2 koppanen vesi golffi koko talven alla ja vielä 1.8 koneelle...tykki ku mikä!
toivottavasti jo seuraavaan miittiin pääsen jos alkais remppa siin vaihees jo helpottaa...
Mulle käy kanssa tuo 18 ja telakalla ihan fine. hyvä ja halpa kahvi. pitsat ihan mahtavia. Ite ainaa pääsee töistä 17 aikoihin niin ollu sellanen hölmö hyppytunti aina siinä välissä...nyt toki tuun ite paljon pidemmältä kun ennen mutta mikäs siinä ku on 2 koppanen vesi golffi koko talven alla ja vielä 1.8 koneelle...tykki ku mikä!
toivottavasti jo seuraavaan miittiin pääsen jos alkais remppa siin vaihees jo helpottaa...
Mitenhä ois jos henkka joutilaana, kun eihän työttömällä ole muutakaan tekemistä kuin juosta volsu asioilla kävis vaikka kahvin tinkimässä volkkaristielle jokatoisena ma iltana euroon (luulis heidän suostuvan melkolailla helposti??)
EDIT : tämähän oli siis kirjoitettu vaiheessa jossa pääsin vasta ekansivun loppuun... jos joku ihmettelee miksi kierrätän jo ilmoille heitettyjä asioita. miniläppäri on kätevä, monasti näköjään puolet lukematta...
EDIT : tämähän oli siis kirjoitettu vaiheessa jossa pääsin vasta ekansivun loppuun... jos joku ihmettelee miksi kierrätän jo ilmoille heitettyjä asioita. miniläppäri on kätevä, monasti näköjään puolet lukematta...