Haaste!

Julkinen alue. Keskusteluja, jotka eivät sovi muiden kategorioiden alle.
Jorkk@
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 6.10.2009 0:20
Paikkakunta: Lahti

Haaste!

Viesti Kirjoittaja Jorkk@ » To 15.10.2009 23:06

Nyt jos milloin ois hyvä mahdollisuus lähteä mukaan leikki mieliseen kilpailuun! Ajatuksena ois että pieni kilpailu lahden porukan kesken tehokkaimasta ja matalimmasta Volkswagen ilmajäähystä.
Tietyt päivämäärät milloin oisi tehomittaus, esim ehdoitus, vw openia edeltävänä perjantaina on järjestetty penkitys päivä pelkästään ilmajäähy autoille, siis volsuille. Vw open järjestetty yleensä joka vuosi toukokuun puolessa välissä.
Matalin auto mittaus vois olla Biffissä 2010 oli sitten missä tahansa. Ja tottakai pitää tulla sillä maavaralla Lahdesta asti Biffiin:) pientä haastetta...

Onko tarpeeksi uhkarohkeita joukossa? Saatais miiteis muutakin puheen aihetta ku käyttiksen vuosi huollot :wink: läppä läppä...

Niin ja pieni palkinto voittajalle, tai oikeestaan pelkkä voitto ja kunnia riittää :D Ja molempiin "vetoihin" voi osallistua iha millä ilmajäähyllä vaan! Ja oli kone iso stroukkeri, ahdettu, iloisilla kaasulla,metaanilla, iha millä vaan.

Kaksi jo osallistuu:
Mä juniksella molempiin vetoihin
Juuso paksutolpalla molempiin vetoihin


Osallistujien ollessa alle 2kpl, haaste perutaan;)
-58 type2

nurmo
Viestit: 239
Liittynyt: Ma 4.5.2009 17:34
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja nurmo » Pe 16.10.2009 12:09

nyt on tallissa tapahtunut jotakin, kun tuommoisia haasteita tyrkätään :D

Jorkk@
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 6.10.2009 0:20
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jorkk@ » Pe 16.10.2009 16:02

Noo onhan sitä tapahtunu, mut koetesti mielessä. Kohta puolin vasta rupee tapahtumaan!
-58 type2

Avatar
leppis
Viestit: 91
Liittynyt: Ti 5.5.2009 10:22
Paikkakunta: Snappertuna

Viesti Kirjoittaja leppis » La 17.10.2009 5:12

Hyvähän tuollasia haasteita on laittaa kun voittokin on jo melkein varma =P
Toisilla on haasteita ihan riittävästi jotta saa auton ajoon ens kesäksi. On se ajoon saaminen sitte ingenööristä kiinni tai hevosten laukoista :roll:

Jorkk@
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 6.10.2009 0:20
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jorkk@ » Su 18.10.2009 22:58

Noo emmä nyt tiiä onko mikään varmaa...mut jos tulis jotain porukkaa mukaan niin ois pakko saada tikkiin vehkeet :) eihän mullakaan ole ollu tänä kesänä ajossa oma auto ja niin täällä vaan huudellaan kovaan ääneen. Broderin kuplahan on aika hullu tykki et eihän siit mihinkään pääse.
-58 type2

Avatar
Rauti
Viestit: 1103
Liittynyt: Ma 4.5.2009 14:16
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Rauti » Ma 19.10.2009 11:48

järjestetää myös samalla mahdollisimman orkkis Kupla kisa, niin mäkin voin osallistua... =)
tai voin mä noihinkin kisoihin tulla olutta juomaan mutta muuten mullla ei oo siellä mitään sanottavaa 34 hp ja yhtä korkealla ku traktori...

Jori, mitä sä oot laittanut sun junikseen jos oot valmis osallistumaan tohon tehojuttuu? joku kaamee mörkö siellä odottaa ensi kesää vai?

Jorkk@
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 6.10.2009 0:20
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jorkk@ » Ma 19.10.2009 18:33

Heh niinpä...Ei mulla vielä ole mitään tehokasta moottoria. Ja enkä väitä että tulis mitään 200heppasta hirmua laisinkaan, ku johan juniksessa loppuu ajo-ominaisuudet ennen ku sellasta teho määrää haluaa siihen valjastaa :roll: Mut aattelin ku tuo turbotus on pop, niin sellanen siel ens kesän on. Oli sitte 100hp tai 150hp niin sekin riittää. Katsotaan mitä pystyy panostaa...
-58 type2

Avatar
Rauti
Viestit: 1103
Liittynyt: Ma 4.5.2009 14:16
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Rauti » Ke 21.10.2009 14:07

huh huh...on siinä junikseen potkua joka tapauksessa =) no toivottavasti pysyy motti kasassa ja menee kaikki hyvin...ettei tuu foorumille mitää palaneita juniskuvia (koputtaa puuta)

Teettekö samanlaisen tehonlisäyksen ku juusolle vai joku muunlainen turboviritys?

Jorkk@
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 6.10.2009 0:20
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jorkk@ » Ke 21.10.2009 21:58

Joo no eihän niitä moottoreita nyt sulattaa kannata :) Siis se moottori mikä juuson paksutolpassa on, niin sehän on mun juniksen moottori. Ku en ottanu täksi kesää junista ajoon niin eihän sitä siellä tallissa kannata jouten pitää, eli tuupattiin se juuson kuplaan ku oli mottia vaille. Eli sen vois vaikka sellaisenaan tuupata melkein suoraan junikseen, mut kyl siihen tarvii iha vähä enemmän sitä potkua.
Toi nyt oli sellai kokeilu, ku tullu puhuttua et turbo moottori tehdään niin sehän tehtiin eikä jääty ihmettelee :lol:
-58 type2

Avatar
leppis
Viestit: 91
Liittynyt: Ti 5.5.2009 10:22
Paikkakunta: Snappertuna

Viesti Kirjoittaja leppis » To 22.10.2009 14:58

mutta enempi se vaikutti öljypuhaltimelta.. etenki kun heti perässä ajeli...


ok...kateellisten panettelua :roll:

Avatar
Rauti
Viestit: 1103
Liittynyt: Ma 4.5.2009 14:16
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Rauti » To 22.10.2009 15:03

teho se on se joka puhuu!!!
ja toimivuus siinä sivussa...

nurmo
Viestit: 239
Liittynyt: Ma 4.5.2009 17:34
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja nurmo » To 22.10.2009 19:23

savun hälvennytyä tarkastetaan johdot :idea:

Jorkk@
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 6.10.2009 0:20
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jorkk@ » To 22.10.2009 21:30

leppis kirjoitti:mutta enempi se vaikutti öljypuhaltimelta.. etenki kun heti perässä ajeli...


ok...kateellisten panettelua :roll:
Heh tuliko haju vai oikein sai laittaa pyyhkijät päälle ja Lasolila perään:) Vähä väljä se turbo ku kunnolla vedättäessä se vaihdetta vaihtaessa vähän pölläyttää. Ja on siihen syynä pieni asentajien ammattitaidottomuuskin...
-58 type2

Avatar
Rauti
Viestit: 1103
Liittynyt: Ma 4.5.2009 14:16
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Rauti » Pe 23.10.2009 9:26

no mut tekemällä oppii ja kun kerran oot juniksen polttanut niin ei tee samaa virhettä enää uudestaan =) no ei kai vitsi vitsi...
mitä sitä suotta autoja noin paljon virittää ei niil saa sen kovempaa ajaa kuitenkaa!!

Avatar
leppis
Viestit: 91
Liittynyt: Ti 5.5.2009 10:22
Paikkakunta: Snappertuna

Viesti Kirjoittaja leppis » Pe 23.10.2009 17:01

Jorkk@ kirjoitti: Heh tuliko haju vai oikein sai laittaa pyyhkijät päälle ja Lasolila perään:) Vähä väljä se turbo ku kunnolla vedättäessä se vaihdetta vaihtaessa vähän pölläyttää. Ja on siihen syynä pieni asentajien ammattitaidottomuuskin...
Eipä tuo pimeässä kamalasti pölläytelly... takavalot näky vielä... eli ei varmaa huolta enempää kunha muistaa öljyt tarkistella useammin leikkiessä.
Haju oli vaan jokseenki kova, kun tuli kaikki kabiiniin... :P
fvwalahti kirjoitti: mitä sitä suotta autoja noin paljon virittää ei niil saa sen kovempaa ajaa kuitenkaa!!
Eipä noilla perus kuplan/pakun välityksillä kovaa ajeta, mutta onha se kiva tietää minkä takia selkänoja on...ja mikä se semmonen hyvä ristiseläntuki oikeasti on... saatika sitä liisinki-bimmerikuskin ilmettä "korvaamatonta" :wink:

Vastaa Viestiin